Design Thinking

design thinking

W czym mogę Ci pomóc?

W przyjemny, kreatywny sposób i z uwzględnieniem potrzeb odbiorców:

  • zaprojektować najlepsze usługi dla Twojej nowej firmy
  • przeprowadzić zmiany w istniejącej firmie
  • otworzyć się na nowych klientów
  • zaplanować system komunikacji między pracownikami
  • wygenerować nowe pomysły na promocję (event, gadźety, informacja dla klientów),
  • poprawić system bezpieczeństwa pracy


Pierwsze spotkanie

Na pierwszym spotkaniu, powiesz mi na czym Ci zależy i kto będzie odbiorcą zmian. Przeprowadzę kilka wywiadów z odbiorcami Twoich usług, lub pracownikami, co pozwoli dobrze poznać ich potrzeby i problemy. Następnie stworzymy zespół, w którym w kreatywny sposób wygenerujemy nowe pomysły. Efektem końcowym będzie raport, który dla Ciebie stworzę.

Jak będziemy pracować:

  • Możemy jak sprinterzy (3 godziny) – przy generowaniu drobnych pomysłów
  • Bardzo szybko (8 godzin) – wygenerowanie kilku pomysłów dla różnych odbiorców
  • Szybko kilka spotkań, na których omówimy głębsze zmiany w firmie, z planem szkoleń, mentoringiem i coachingiem

Czym jest Design thinking?

Design thinking jest procesem rozwiązywania problemów za pośrednictwem metod zaczerpniętymi z branży kreatywnej. Jej podstawą jest głębokie zrozumienie potrzeb przyszłego, bądź teraźniejszego klienta. Następnym krokiem jest diagnoza sytuacji i dobre sformułowanie problemu. Umożliwia to generowanie innowacyjnych rozwiązań, a następnie prototypowanie i testowanie. W procesie design thinking możemy cały czas udoskonalać produkt, lub usługę.

Z wykorzystaniem tej metody można stworzyć zaangażowany zespół, związany z firmą i produktami. Korzystają z niej między innymi takie firmy jak Ikea, Volkswagen czy Samsung.

Kiedy ostatni raz spotkaliście się ze swoimi klientami i porozmawialiście o ich doświadczeniach, problemach i potrzebach?

Jakie korzyści osiągają firmy i instytucje korzystające z warsztatów metodą design thinking?

  • umiejętność słuchania głosu klientów i diagnozowania ich potrzeb
  • oszczędność czasu i pieniędzy dzięki szybkiemu prototypowaniu powstałych pomysłów i ich testowaniu
  • poprawa relacji międzyludzkich wewnątrz instytytucji, bądź firmy
  • większe zaangażowanie i lojalność pracowników
  • zdolność wyłapywania błędów na początkowym etapie ich powstawania dzięki pracy design thinking i wyciągania cennych wniosków,
  • efektywne wykorzystanie potencjału zespołu
  • otwarcie na nowe różnorodne pomysły
  • przy wykorzystaniu design thinking powstają nowe wartości w usługach i produktach, mogące stanowić wyróżnik rynkowy dla firmy
  • określenie strategicznych kierunków rozwoju dla firmy
  • przeprojektowanie dotychczas działających usług i produktów do zamieniających się potrzeb klientów

Skorzystaj z bezpłatnej konsultacji!

Jeśli zastanawiasz się, czy w Twojej firmie potrzebny jest design thinking albo chciałbyś sprawdzić, jak będzie przebiegała nasza współpraca - zapraszam do skorzystania z darmowej,15-minutowej konsultacji przez telefon.